Muzyk, który wie, jak sprzedać swoją twórczość, jest po prostu skazany na sukces. Niestety artyści rzadko mają czas, aby zgłębiać tajniki marketingu. Ta sfera pozostawiona jest profesjonalistom takim jak specjaliści z Independent Digital. To zespół fachowców, którzy doskonale wiedzą, jak realizować promowanie muzyki, aby działania takie przynosiły wymierne skutki i korzyści dla twórców. Najważniejsze jest uświadomienie sobie, że działania te wymagają fachowej wiedzy i wieloletniego doświadczenia. Nawet przy najlepszych chęciach żaden artysta nie jest w stanie realizować się muzycznie i jednocześnie dbać o marketing. To zadanie właśnie dla tak znanych i cenionych agregatorów treści cyfrowych jak ID.
Dlaczego należy inwestować w promocję muzyki?
Konieczność promowania się w przestrzeni internetowej jest już w zasadzie czymś oczywistym dla każdego muzyka aktywnego artystycznie. Są jednak tacy, którzy stoją na klasycznym stanowisku, że wszystko potrafią zrobić sami. Niestety to poważny błąd, który jednak szybko można naprawić. Wystarczy skontaktować się z Independent Digital. Misją tej firmy jest sprzedaż muzyki w Internecie w sposób bardzo wydajny i przyciągający uwagę stałych wiernych fanów, ale również tych nowych.
Aby osiągnąć ten promocyjny sukces, niezbędnych jest do wdrożenia wiele elementów. To one właśnie będą wpływać na osiągnięcie sukcesu. Zadania promocyjne należy powierzyć specjalistom z wieloletnim doświadczeniem, ponieważ to oni wiedzą, jak przebiega proces produkcji, specyfika serwisów streamingowych i szereg działań promocyjnych.
Wypłyń na szerokie wody promocji muzycznej
Z punktu widzenia artysty, muzyka jest najważniejsza. Czy jednak zawsze musi być tworzona jedynie dla siebie? O wiele większą satysfakcję daje możliwość zaprezentowania się publicznie. Prawdziwe szczęście dla artysty to jednak dopiero moment, gdy jego utwór albo cały album nagle zyskuje ogromną popularność. To właśnie gwarantują serwisy streamingowe i tam odbywa się największe obecnie promowanie muzyki. Independent Digital po przekazaniu przez artystę albumu lub utworów w odpowiednim momencie publikuje treści na tak znanych serwisach, jak Amazon, Pandora, Tidal lub iTunes.
Następne kroki realizowane przez specjalistów są jednak nie mniej ważne. Chodzi o to, aby podtrzymać zainteresowanie potencjalnych słuchaczy. ID daje dostęp do fachowców, którzy stają się niejako opiekunami artystów i dbają o wszelkie najważniejsze działania promocyjne realizowane także na serwisach społecznościowych.