Jak skontaktować się z działem obsługi klienta Apple

Jeśli jesteś posiadaczem produktów Apple i chcesz skontaktować się z biurem obsługi klienta w Polsce, możesz to zrobić na kilka różnych sposobów. Najlepszym jest jednak kontakt telefoniczny z centrum wsparcia. Na całym świecie istnieje ich bardzo wiele, dlatego bez względu na to, gdzie się znajdujesz, możesz uzyskać pomoc od firmy Apple.

Centrum wsparcia Apple – jak uzyskać pomoc?

Wsparcie Apple to działająca na całym świecie infolinia. Numer tej jest bezpłatny dla linii naziemnych. W przypadku telefonów komórkowych może zostać naliczona opłata. Jeśli szukasz pomocy w kwestiach technicznych, zadzwoń na numer 00800 4411875. Warto jednak pamiętać, że nie jest on dostępny dla wszystkich operatorów telefonii komórkowej w Polsce.

Istnieje na szczęście alternatywa dla tego sposobu. Wystarczy, że zajrzysz na stronę internetową Apple, a tam odnajdziesz opcję zgłoszenia problemu w trybie online. W ten sposób możesz skontaktować się z ekspertem. By rozmowa przebiegła szybko, znajdź wcześniej numer seryjny urządzenia, z którym masz problem, ponieważ będzie on potrzebny do rozwiązania Twojego problemu. To znacząco ułatwi cały proces.

Trzecia opcja to zalogowanie się do strony Moje Wsparcie, która znajduje się w serwisie Apple Polska. Pamiętaj, że w przypadku produktów Apple istnieje coś takiego, jak bezpłatne wsparcie telefoniczne, które jest ważne przez 90 dni od daty zakupu, a także roczna gwarancja producenta. Uprzednio sprawdź jednak, czy aby na pewno ten okres nie minął, ponieważ po tym czasie konsultant nie będzie w stanie udzielić Ci pomocy.

Salony firmowe Apple – czy udzielają wsparcia technicznego?

Jeśli chodzi o salony firmowe Apple, bardzo często okazują się one naprawdę bardzo pomocne. Warto się do nich udać, by bezpośrednio porozmawiać z konsultantem, który może pomóc Ci zarówno rozwiązać problem z zakupionym urządzeniem lub udzielić informacji, jeśli zechcesz wybrać nowy. Często jest to najlepsza forma wsparcia, ponieważ Twój problem w wielu przypadkach może być rozwiązany natychmiast lub w znacznie krótszym czasie. Pamiętaj, że roszczenia co do sprzętu masz prawo zgłaszać do dwóch lat od daty zakupu.

AppleCare – co to takiego?

Istnieje jeszcze coś takiego, jak AppleCare. To centrum pomocy, które zapewnia profesjonalne wsparcie telefoniczne w kwestiach technicznych. Urządzenia Apple to specjalistyczne sprzęty ze specyficznym systemem operacyjnym i aplikacjami, które są ze sobą zintegrowane. Tak naprawdę tylko oryginalne wsparcie Apple jest w stanie udzielić kompleksowej pomocy i wykonać serwis swoich urządzeń. Dzięki AppleCare wiele problemów może być rozwiązanych już na etapie rozmowy telefonicznej.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here