Centrala wirtualna

W biznesie warto stawiać na innowacyjne i sprawdzone rozwiązania. W obecnych czasach, gdy większość biznesów przeniosła swoją działalność do sieci, niezwykle istotne jest, aby komfort i efektywność pracy zdalnej pozostawały na tak samo wysokim poziomie, jak tradycyjna praca wykonywana w biurach. Jednym z biznesów, którego wydawać by się mogło, że nie da się przenieść całkowicie do świata online jest branża call-center. 

Na ogół call center i contact center kojarzą się nam z ogromnymi przestrzeniami biurowymi, wypełnionymi pracownikami, którzy dzięki nowoczesnym środkom komunikacji, odpowiadają za kontakt z klientami. Istnieje jednak narzędzie – centrala wirtualna, które pozwala przenieść działanie call centerów i contact centerów całkowicie online. Centrala wirtualna umożliwia pracownikom efektywną pracę zdalną z dostępem do wszystkich niezbędnych zasobów. Przekonaj się jak wdrożenie tego innowacyjnego rozwiązania dla call center, jakim jest Centrala wirtualna, może przełożyć się na większy komfort pracy Twoich pracowników i lepsze wyniki. Dowiedz się więcej! 

Czym jest centrala wirtualna? 

Centrala wirtualna to kompleksowy twór, który zapewnia wszystkie zalety nowoczesnego rozwiązania jakim jest praca w chmurze, bez konieczności dużych nakładów inwestycyjnych. Jest to specjalna, hostowane centrala, znajdująca się fizycznie w bezpiecznym centrum danych, która połączona jest z siecią szkieletową. Taka centrala wirtualna umożliwia korzystanie z identycznego zakresu funkcji zaawansowanego systemu telefonicznego, jak prawdziwa centrala z pełnoprawnym sprzętu. Centrala wirtualna została zaprojektowana w taki sposób, aby możliwe było rozszerzenie jej o moduł call center z wsparciem wielu różnych kanałów komunikacji z klientami. 

Rozwiązanie posiada kilka kluczowych właściwości, które przemawiają za skorzystaniem z centrali wirtualnej. Po pierwsze, centrala wirtualna działa w sposób niezawodny i bezpieczny, w najlepiej strzeżonych lokalizacjach na mapie świata. Po drugie, centrala wirtualna jest na bieżąco aktualizowana i konserwowana, a wsparcie techniczne dostępne jest 7 dni w tygodniu, 24 godziny dziennie. Po trzecie, w przypadku centrali wirtualnej możesz łatwo rozszerzać pojemność PBX, czyli dołączać do niej telefony do maksymalnej liczby linii w danej taryfie. Po czwarte, korzystanie z centrali wirtualnej pozwala znacząco obniżyć koszty takie jak instalacja, obsługa, konserwacja czy eksploatacja.

Kluczowe funkcje centrali wirtualnej

Centrala wirtualna pozwala m.in. na: realizację połączeń przychodzących do centrum telefonicznego, kolejkowanie i automatyczną dystrybucję połączeń, kopanie telefoniczne i telemarketing, robocalling, obsługę SMS czatu, obsługę e-maili i help deska oraz raportowanie i wyciąganie statystyk. 

Jeżeli chcesz usprawnić działania swojego zespołu pracowników w call center lub contact center i zależy Ci na maksymalnym wykorzystaniu benefitów pracy zdalnej, koniecznie zapoznaj się z innowacyjnym rozwiązaniem jakim jest centrala wirtualna: https://www.daktela.com/pl/centrala-wirtualna/.  Poznaj wszystkie właściwości tego rozwiązania oraz korzyści płynące z wdrożenia centrali wirtualnej w twojej firmie. Nigdzie indziej nie znajdziesz tak zaawansowanego narzędzia, które oferuje wszystkie zalety nowoczesnego pracowania w murze, bez zbędnych inwestycji w infrastrukturę. Centrala wirtualna to narzędzie kompleksowe, które jest łatwe w obsłudze i niezawodne. Poznaj wszystkie funkcjonalności tego systemu i rozpocznij korzystanie z niego za darmo! Zainwestuj w dobry rozwój swojej firmy!

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here