Badanie przydatności kandydata

W licznych korporacjach zachodnich gospodarek tworzy się specjalne komórki organizacyjne do weryfikowania kandydatów ubiegających się o przyjęcie, ale coraz częściej także do weryfikowania aktualnego stanu wiedzy i umiejętności własnych kolegów po fachu. Chodzi o to, że w dużych korporacjach co chwila pojawiają się zmiany proceduralne, regulaminowe, pojawiają się nowe oferty i istotne informacje – komunikaty takie muszą być przyswajane i wprowadzane do codziennej organizacji pracy. Dlatego nadzorowanie odpowiedniego poziomu wiedzy pracowników i prowadzenie nawet testów niczym w szkole na różnych stanowiskach pracy to idealny sposób nie tylko na sprawdzenie aktualny kompetencji swoich pracowników, ale także na zmuszenie ich do cięższej pracy. Natomiast w przypadku zatrudniania nowych pracowników wiedza taka pozwala lepiej odnieść sobie w myśli zdolności przepytywanego właśnie kandydata do przeciętnego już zatrudnionego pracownika. Testy i wyniki takich testów są zawsze długo przetrzymywane przez firmę.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here